Достъпност

Прием на декларации по ЗМДТ

I. При деклариране на недвижим имот от физически лица:

КОИ ИМОТИ СЕ ОБЛАГАТ С ДАНЪК ВЪРХУ НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ

С данък се облагат:

  • сгради, самостоятелни обекти в сгради и поземлени имоти, които са в строителните граници на населените места и селищните образувания;
  • поземлените имоти извън тях, които според подробен устройствен план имат предназначението по чл. 8, т. 1 от Закона за устройство на територията;
  • застроените земеделски и горски земи - за действително застроената площ и прилежащия ѝ терен.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • придобиване на новопостроен недвижим имот, който не подлежи на въвеждане в експлоатация по реда на Закона за устройство на територията;
  • придобиване на недвижим имот по наследство;
  • предоставяне на право на управление върху държавен/общински имот;
  • придобиване на новопостроен или придобит по друг начин недвижим имот от предприятие или учредяване на ограничено вещно право на ползване върху недвижим имот на предприятие;
  • учредяване право на концесия върху недвижим имот;
  • преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда или на самостоятелен обект в сграда, както и промяна на друго обстоятелство, което има значение за определяне на данъка;
  • подаване на коригираща декларация за деклариран имот;

Не се подава декларация за недвижимите имоти и ограничените вещни права, придобити, с изключение на придобитите от предприятия, по възмезден или безвъзмезден начин, чрез правна сделка или по давност /по раздел трети, глава втора от Закона за местните данъци и такси/.

Не се подава декларация и при промяна в обстоятелства, имащи значение за определяне на данъка, когато същите са удостоверени от общината в случаите на търпимост на строежите, в изпълнение на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради или в качеството ѝ на възложител по Закона за устройство на територията.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • собствениците на облагаем с данък недвижим имот;
  • лицето, на което е предоставено правото на управление върху имоти - държавна или общинска собственост;
  • ползвателят – предприятие, когато върху имота е учредено вещно право на ползване;
  • концесионерът при учредено право на концесия.

Подадена декларация от един съсобственик, съответно ползвател, ползва останалите съсобственици и ползватели.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • двумесечен срок от придобиването на облагаем с данък недвижим имот, включително предоставяне на право на управление или учредяване на право на ползване/концесия върху такъв имот, съответно от промяна на обстоятелство, което има значение за определяне на данъка
  • шестмесечен срок от откриване на наследството, когато недвижим имот се придобива по наследство
  • За всеки имот се подава отделна декларация

Необходими документи:

  1. Декларация по чл. 14, ал. 1, ал. 4, ал. 6, ал. 9 от ЗМДТ;
  2. Документ за собственост /копие /;
  3. Удостоверение за наследници /при придобиване по наследство/ (издава се служебно);
  4. Решение на ТЕЛК /при основно жилище/;
  5. Пълномощно /при необходимост/.

II. При деклариране на недвижим имот от юридически лица:

КОИ ИМОТИ СЕ ОБЛАГАТ С ДАНЪК ВЪРХУ НЕДВИЖИМИТЕ ИМОТИ

С данък се облагат:

  • сгради, самостоятелни обекти в сгради и поземлени имоти, които са в строителните граници на населените места и селищните образувания;
  • поземлените имоти извън тях, които според подробен устройствен план имат предназначението по чл. 8, т. 1 от Закона за устройство на територията;
  • застроените земеделски и горски земи - за действително застроената площ и прилежащия ѝ терен.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

  • придобиване на новопостроен недвижим имот, който не подлежи на въвеждане в експлоатация по реда на Закона за устройство на територията;
  • придобиване на недвижим имот по наследство;
  • предоставяне на право на управление върху държавен/общински имот;
  • придобиване на новопостроен или придобит по друг начин недвижим имот от предприятие или учредяване на ограничено вещно право на ползване върху недвижим имот на предприятие;
  • учредяване право на концесия върху недвижим имот;
  • преустройство и промяна на предназначението на съществуваща сграда или на самостоятелен обект в сграда, както и промяна на друго обстоятелство, което има значение за определяне на данъка;
  • подаване на коригираща декларация за деклариран имот;

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси юридически лица, а това са:

  • юридическо лице - собственик на облагаеми с данък недвижими имот;
  • юридическо лице, на което е предоставено правото на управление върху имоти - държавна или общинска собственост;
  • ползвателят - предприятие, когато върху имота е учредено вещно право на ползване;
  • концесионерът при учредено право на концесия;

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • двумесечен срок от придобиването на облагаем с данък недвижим имот, включително предоставяне на право на управление или учредяване на право на ползване/концесия върху такъв имот, съответно от промяна на обстоятелство, което има значение за определяне на данъка
  • шестмесечен срок от откриване на наследството, когато недвижим имот се придобива по наследство
  • За всеки имот се подава отделна декларация.

Необходими документи:

  1. Декларация по чл. 14, ал. 1, ал. 4, ал. 6, ал. 9 от ЗМДТ;
  2. Документ за собственост /копие /;
  3. Удостоверение за наследници /при придобиване по наследство/ (издава се служебно);
  4. Решение на ТЕЛК /при основно жилище/;
  5. Пълномощно /при необходимост/.

III. Декларация за определяне на данъка върху недвижимите имоти на новопостроена сграда завършена в груб строеж и на самостоятелни обекти в нея.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава за новопостроена сграда, завършена в груб строеж и подлежаща на въвеждане в експлоатация по реда на Закона за устройство на територията.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от възложителя на строежа, който съгласно Закона за устройство на територията е:

  • собственикът на имота;
  • лицето, на което е учредено право на строеж в чужд имот;
  • лицето, което има право да строи в чужд имот по силата на закон.

Необходими документи:

IV. Патентен данък

Декларацията се подава на основание чл. 61н от Закона за местните данъци и такси (ЗМДТ) от физически лица, включително еднолични търговци, извършващи дейности, доходите от които се облагат с патентен данък.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава:

  • при извършване на дейности, посочени в Приложение № 4 от Закона за местните данъци и такси (патентни дейности), лицата, извършващи ги подават декларация за облагане с годишен патентен данък за доходите от тези дейности, при условие че оборотът на лицето за предходната година не превишава 50 000 лв. и не сте регистриран по ЗДДС, с изключение на регистрация при доставки на услуги по чл. 97а и за вътреобщностно придобиване по чл. 99 и чл. 100, ал.  2 от същия закон.
  • Когато през течение на годината се променят обстоятелствата, въз основа на които сте определили патентния данък.

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • · Физическо лице, включително едноличен търговец, което извършва дейности, посочени в Приложение № 4 към Закона за местните данъци и такси(патентни дейности).

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • · срок до 31 януари на текущата година лицата, които подлежат на облагане с патентен данък, подават данъчна декларация по образец, в която декларират обстоятелствата, свързани с определянето на данъка;
  • · в случаите на започване на дейността след тази дата данъчната декларация се подава непосредствено преди започването на дейността;
  • · лицата подават декларация за всички промени в обстоятелствата, свързани с определянето на данъка, в 7-дневен срок от настъпването на съответното обстоятелство.

КЪДЕ СЕ ПОДАВА

Данъчните декларации по чл. 61н се подават:

  • в общината, на територията на която се намира обектът, в който се извършва патентна дейност;
  • когато патентната дейност не се извършва в обект или не се извършва от постоянно място - в общината, където е постоянният адрес на физическото лице, включително на едноличния търговец.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ

  1. Декларация по чл.61 н от ЗМДТ;
  2. Копие на документи, удостоверяващи основание за ползване на данъчно облекчение.

V. Подаване на декларация за освобождаване от данък върху недвижимите имоти или за ползване на данъчно облекчение

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • при настъпване на обстоятелства, представляващи основания за освобождаване от данък или за ползване на данъчно облекчение - само в случаите, в които за недвижимия имот не се подава данъчна декларация по чл. 14, ал. 1, ал. 4, ал. 5 и ал. 6 от Закона за местните данъци и такси /ЗМДТ/;
  • за коригиране на обстоятелство и предявяване на право за ползване на данъчно облекчение за „основно жилище“ за имот, за който е подадена данъчна декларация по чл. 14 от ЗМДТ преди 1 януари 2019 г.

За всяка отделна сграда или самостоятелен обект в сграда се подава отделна декларация.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

  • собственици на облагаем с данък недвижим имот;
  • лицето, на което е предоставено правото на управление върху имоти - държавна или общинска собственост;
  • ползвателят - предприятие, когато върху имота е учредено вещно право на ползване;
  • концесионерът при учредено право на концесия.

Подадената декларация от един съсобственик, съответно ползвател, ползва останалите съсобственици и ползватели.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

  • двумесечен срок от придобиването на облагаем недвижим имот, включително предоставяне на право на управление или учредяване на право на ползване/концесия върху такъв имот, съответно от промяна на обстоятелство, което има значение за определяне на данъка.

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:

  1. Данъчна деклрация по чл. 27 от Закона за местните данъци и такси за освобождаване от данък върху недвижимите имоти или за ползване на данъчно облекчение;
  2. Други документи, удостоверяващи наличието на основание за освобождаване от данък или установяващи наличието на обстоятелства, позволяващи ползването на данъчно облекчение;
  3. Пълномощно, в случаите, когато се подава от упълномощено лице.

VI. Подаване на данъчна декларация за облагане с данък при безвъзмездно придобиване на имущества

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ:

Декларацията се подава в случаите на безвъзмездно придобиване на имущества, различни от недвижими имоти, ограничени вещни права върху тях и моторни превозни средства.

От кого се подава:

Декларацията се подава от задълженото за данъка лице:

  • приобретателят на имуществото /надарения и пр./
  • прехвърлителят или двете страни - когато е уговорено изрично
  • прехвърлителят - когато приобретателят е в чужбина.

В какъв срок се подава:

Декларацията се подава в двумесечен срок от датата на придобиване, в общината по постоянния адрес, съответно седалището, на данъчно задълженото лице. Лицата, които нямат постоянен адрес, подават декларацията по настоящия си адрес.

Необходими документи:

  1. Данъчна декларация по чл. 49, ал. 3 от ЗМДТ за облагане с данък при безвъзмездно придобиване на имуществото;
  2. Пълномощно при необходимост.

VII. При подаване на декларация за облагане с данък върху наследствата

КОИ ИМУЩЕСТВА СЕ ОБЛАГАТ С ДАНЪК ВЪРХУ НАСЛЕДСТВАТА

С данък се облагат:

  • наследените по закон или по завещание имущества в страната или в чужбина на български граждани, както и имуществата в страната на чуждите граждани. Наследственото имущество включва притежаваните от наследодателя движими и недвижими вещи и права върху такива вещи, както и другите му имуществени права, вземания и задължения към момента на откриване на наследството. Като наследствено се облага и имуществото, което се получава в случай на смърт на наследодателя непосредствено от трето лице въз основа на сключен от наследодателя договор;

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • при смърт на физическо лице и откриване на наследство;

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • при откриване на наследство данъчнозадължени лица са наследниците по закон или завещание. Декларацията се подава от наследниците по закон или по завещание, от заветниците или техни законни представители.

Не подават декларации наследниците по права линия без ограничения и преживелият съпруг в случаите на наследства, открити след 01.01.2005 г.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • срок от 6-месеца от откриване на наследството. За наследник или заветник, който не е съпруг, низходящ, родител, брат или сестра, 6-месечният срок започва да тече от узнаването, че наследството е открито. Подадената в срок декларация от един наследник ползва и другите наследници.

КЪДЕ СЕ ПОДАВА

Декларацията се подава в общината по последното местожителство на наследодателя, а ако последният е имал местожителство в чужбина - по местонахождение на по-голямата част от имуществото му в страната.

Подадената в срок декларация от един наследник ползва и другите наследници.

Необходими документи:

1. Декларация по чл. 32 от ЗМДТ;

2. Удостоверение за наследници /издава се служебно/;

3. Пълномощно /при необходимост/;

4. Други документи /в зависимост от това, какво включва наследствената маса/.

VIII. При деклариране на придобито моторно превозно средство:

КОИ ИМУЩЕСТВА СЕ ОБЛАГАТ С ДАНЪК ВЪРХУ ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА

С данък се облагат:

  • превозните средства, регистрирани за движение по пътната мрежа в Република България;
  • корабите, вписани в регистрите на българските пристанища;
  • въздухоплавателните средства, вписани в държавния регистър на Република България за гражданските въздухоплавателни средства.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава когато:

  • пътното превозно средство е придобито по наследство;
  • пътното превозно средство е собственост на повече от едно лице;
  • собственикът/собствениците на пътното превозно средство няма/нямат постоянен адрес, съответно седалище на територията на страната;
  • са налице основания за предявяване право на освобождаване от данък;
  • са налице основания за ползване на данъчно облекчение.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • собствениците на превозни средства, облагаеми с данък върху превозните средства.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • дирекция „Местни данъци и такси” в 2-месечен срок от придобиване на превозното средство по постоянен адрес/седалище на собственика. За превозни средства, които не са регистрирани за движение в страната /нов внос/ срокът започва да тече от датата на регистрацията за движение в страната.
  • при придобиване на превозно средство по наследство, декларацията се подава в 6-месечен срок.

Декларирането на обстоятелства като спиране от движение, прекратяване на регистрация на превозното средство, отчисляване при продажба или откраднато превозно средство се удостоверява със служебна бележка от сектор ПП КАТ/ОДП или копие на договора за покупко-продажба.

Необходими документи

1. Декларация по чл.54, ал. 4 от ЗМДТ / за леки и товарни автомобили с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 т./;

2. Декларация по чл.54 , ал. 4 от ЗМДТ / за пътни превозни средства, с изключение на леки и товарни автомобили с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 т. /;

3. Декларация по чл.54 , ал. 4 от ЗМДТ / за плавателно средство /;

4. Документ за придобиване /Договор, Митническа декларация, фактура, превод на оригинален документ за придобиване при внос/ ;

5. Копие от Свидетелство за регистрация І част на КАТ /големия талон/;

6. Платежен документ за внесен местен данък при придобиване на имуществото;

7. Копие на платежен документ за платен данък върху превозните средства в случаите, в които данъкът за автомобила за годината на придобиване е платен от предишния/те собственик/ци за времето до края на календарната година в община, различна от Община Разград;

8. Копие на Решение на ТЕЛК /за МПС до 117.64 к. w. и обем на двигателя до 2000 куб. см. или триколка, собственост на лице с намалена трудоспособност 50 и над 50 %/ ;

9. Пълномощно /при необходимост/;

10. Въз основа на чл. 54, ал. 7 от ЗМДТ, служителят на общинската администрация може да изисква и други документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, имащи значение за данъчното облагане.

IX . Туристически данък

КАКВО СЕ ОБЛАГА

С туристически данък се облагат нощувките.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • предлагане на места за настаняване по смисъла на Закона за туризма.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • лицата, предлагащи нощувки.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава в:

  • срок до 30 януари на всяка година за облагане с туристически данък за предходната календарна година.

Необходими документи

1.Декларация по чл.61 р ал.5 от ЗМДТ;

2. Копие от удостоверението за категорията на обекта.

X . Декларация за облагане с данък върху таксиметров превоз на пътници.

КАКВО СЕ ОБЛАГА

Извършваната от данъчно задължените лица или от тяхно име дейност по таксиметров превоз на пътници.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • започване упражняването на дейност по таксиметров превоз на пътници, непосредствено преди получаването на издаденото разрешение по чл. 24а, ал. 1 от Закона за автомобилните превози;
  • промяна на някое от обстоятелствата, касаещи определянето на данъка;
  • прехвърляне на предприятието на данъчно задължено лице - едноличен търговец;

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларацията се подава от данъчно задължените по Закона за местните данъци и такси лица, а това са:

  • превозвачите, притежаващи удостоверение за регистрация, издадено от изпълнителния директор на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", и разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници, издадено от Кмета на Община Разград по Закона за автомобилните превози;
  • прехвърлителят и приобретателят при прехвърлянето на търговското предприятие на едноличен търговец – превозвач.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава :

  • непосредствено преди получаване на издаденото разрешение на Кмета по чл. 24а, ал .1 от Закона за автомобилните превози;
  • в 7-дневен срок от настъпването на промяна на някое от обстоятелствата, касаещи определянето на данъка;
  • в 7-дневен срок от датата на вписване на прехвърлянето на търговското предприятие на превозвач – едноличен търговец в търговския регистър в съответната община.

Данъкът върху таксиметров превоз на пътници по ал. 1 се дължи от данъчно задължените лица за всеки отделен автомобил, за който е издадено разрешение за извършване на таксиметров превоз на пътници.

Необходими документи:

1. Декларация по образец съгласно чл.61 х от ЗМДТ;

2. Пълномощно при необходимост.

XI. Декларация по чл. 18а, ал. 1 и ал. 2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград за освобождаване от такса за услугата „събиране и транспортиране на битови отпадъци до съоръжения и инсталации за тяхното третиране“ за имоти, които няма да се ползват през цялата следваща година.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • заявено от собственика/ползвателя на недвижим имот твърдение, че имотът или обособен самостоятелен обект в него няма да се ползва през цялата следваща година.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

  • от собствениците или ползвателите на недвижими имоти. Когато имотът е съсобствен, декларацията следва да бъде подадена от всички съсобственици и/или ползватели на имота.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава :

  • в срок до края на предходната година;
  • в 2-месечен срок от датата на придобиването за новопридобити през настоящата година недвижими имоти.

Необходими документи:

1. Декларация по чл. 18а, ал. 1 и ал. 2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград;

2. Пълномощно при необходимост.

XII. Декларация по чл. 16б, ал. 2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград за определяне на ТБО за жилищни и нежилищни имоти на физически и юридически лица според количеството на битовите отпадъци.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯ

Декларация се подава при:

  • заявено, от данъчно задълженото за недвижимия имот лице, желание размерът на таксата за битови отпадъци, дължима за имота да се определя според количеството на отпадъците.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

  • собствениците на облагаем с данък недвижим имот;
  • лицето, на което е предоставено правото на управление върху имоти - държавна или общинска собственост;
  • ползвателят при учредено вещно право на ползване;
  • концесионерът при учредено право на концесия.
  • собственикът на сграда, построена върху държавен или общински поземлен имот – за този имот.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава :

  • в срок до 31 януари на съответната година;

Необходими документи:

1. Декларация по чл. 16б, ал. 2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград.

2. Пълномощно при необходимост.

XIII . Заявление за закриване на партида на прехвърлен имот:

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ЗАЯВЛЕНИЕТО

При продажба или прехвърляне на недвижим имот от прехвърлителят се подава заявление за закриване на партида в стая 06, партер в общо деловодство на Община Разград или в Център за административно обслужване – Местни данъци и такси.

Необходими документи

1. Примерен образец на заявление

2. Копие от документ за продажба.

ХIV. Декларация по чл.35, ал. 2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград за притежаване на куче.

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава при придобиване на куче.

ОТ КОГО СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава от всички собственици, притежаващи кучета.

В КАКЪВ СРОК СЕ ПОДАВА ДЕКЛАРАЦИЯТА

Декларацията се подава :

  • в 3-месечен срок от датата на придобиването на кучето.

Необходими документи:

1. Декларация по чл.35, ал.2 от Наредба 14 на Общински съвет Разград за притежаване на куче;

2. Копие от паспорт на кучето (ако има такъв);

3. Копие от документ доказващ основание за освобождаване от „такса куче“;

4. Пълномощно при необходимост.

ХV.Заявление за закриване на партида на декларирано куче

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ЗАЯВЛЕНИЕТО

При настъпване на следното обстоятелство: промяна в собствеността; промяна в постоянния адрес/седалището (в населено място, извън територията на община Разград) на собственика; при настъпване на смърт; или настъпване на друго обстоятелство се подава заявление за закриване на партидата в стая 06, партер в общо деловодство на Община Разград или в Център за административно обслужване – Местни данъци и такси.

Необходими документи

  1. Образец на заявление по чл. 36, ал. 2 от Наредба № 14 на Общински съвет Разград.
  2. Копие от документ, удостоверяващ съответното обстоятелство.

XVI. Заявление за закриване на партида на превозно средство:

В КОИ СЛУЧАИ СЕ ПОДАВА ЗАЯВЛЕНИЕТО

При продажба или прехвърляне на превозно средство от прехвърлителят се подава заявление за закриване на партида в стая 06, партер в общо деловодство на Община Разград или в Център за административно обслужване – Местни данъци и такси.

Необходими документи

  1. Примерен образец на заявление.
  2. Копие от документ за продажба.
116111oicradiorz logo 167x38

Център за административно обслужване

от 08:00 ч. до 18:00 ч., всеки работен ден, без прекъсване

МестоположениеОбщина Разград, 7200 Разград, бул."Бели Лом" №37А

Община Разград ЕИК 000505910

GPS Координати: 43.52691327949277, 26.524368567649773

Карта на сайта